Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet
Nagy választék kalandból
Nagy választék kalandból

Áruházkereső

Találja meg az Önhöz legközelebbi Auchan áruházat

Bizalomkártya

Vásárlói útmutató

  • Mit tegyek, ha nem jó a ruhaméret?
  • Mit tegyek, ha nem tetszik az ajándékba kapott termék?
  • Mi a különbség a szavatosság és a jótállás között?
  • Melyik termékre jár a jótállás?
  • Mennyi a jótállás a sajátmárkás termékre?
  • Milyen feltételei vannak a házhozszállításnak?
  • Mit tehetek a régi készülékemmel?
  • Mit tegyek, ha a termék meghibásodik?

Ha önben is megfogalmazódtak már ezek a kérdések olvassa el vásárlói útmutatónkat, melyben a vásárlással és az általunk forgalmazott termékekkel kapcsolatos leggyakoribb kérdésekre adjuk meg a választ.

Téves vásárlás

Magyarországon nem létezik ilyen jogszabály, rendelet.
A kereskedő döntheti el, hogy visszaveszi-e a tévedésből megvásárolt termékeket.
Pl.: rossz ruhaméret esetén
Az Auchan Magyarország Kft. vezetősége úgy döntött, hogy minden kedves vásárlójának ilyen helyzetekben szeretne a segítségére lenni, abban az esetben, ha a blokkal együtt 30 napon belül visszahozza a terméket.

A visszavétel feltételei:

  • nem használt termék
  • sértetlen csomagolás

Visszatérítés módja:

  • 10 000 Ft alatt készpénzben
  • 10 000 Ft felett ajándékkártyán

A visszavétel alól kivételt képeznek:

  • Friss élelmiszerek
  • Növények
  • Szerzői jogvédelem alatt álló termékek (újság, DVD, számítógépes játékok)


Mi a különbség a szavatosság és a jótállás között?

A szavatossági idő 2 év: ebből az első 6 hónap, amikor a kereskedő vállalja a felelősséget, hogy a terméket hibátlan állapotban adta el, a következő 18 hónapban a vásárlónak kell szakvéleménnyel bizonyítani, hogy a meghibásodás oka gyártási hiba volt.

A jótállási idő 1 év: ez idő alatt a kereskedőnek kell igazolnia, hogy a termék azért hibásodott meg, mert a vásárló nem az előírásoknak megfelelően üzemeltette a terméket.

  • nem tartotta be a kezelési útmutatót
  • nem a szakszervizbe vitte, hanem saját maga javította a terméket
  • nem az eredeti tartozékot használta

A kötelező jótállási idő 1 év, de a gyártó vagy a forgalmazó ezt önkéntesen meghosszabbíthatja. Az Auchan sajátmárkás termékeire 2 év garanciát vállal (Qilive, Selecline, Lazer, Inexive, Gardenstar). A jótállás a vásárlás illetve az üzembe helyezés napjával kezdődik. A tartós fogyasztású termékeknél csak a kijelölt szakszerviz végezheti a beszerelést pl.:

  • gáztűzhely
  • autórádió
  • kerékpár

További információ:

2013 évi V. törvény 6. könyv XXIV. fejezet
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
Melléklet a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelethez


Milyen feltételei vannak a házhoz szállításnak, mi legyen a régi hűtőmmel?

Az áruház 50 km méteres körzetén belül ingyenesen kiszállítjuk nagyméretű, tartós fogyasztási termékét, amennyiben a vételár 25 000 Ft felett van pl.:

  • hűtő
  • mosógép
  • gáztűzhely

Vásárlóink kényelme érdekében a felesleges régi készülékét elhozzuk az új készülék kiszállításakor. Ezt a kérését a házhoz szállítás megrendelésénél kell jeleznie kollégánknak.

Egyes termékek kiszállítását csak térítési díj ellenében vállaljuk pl.:

  • kazán
  • kalodás fa

A házhoz szállítás teljes feltételeit, költségeit az útmutató végén lévő mellékletben olvashatják.

További információ:

A házhozszállítás szabályai az Auchanban.


Mit tegyek, ha a termék meghibásodik?

Vásárlóink dönthetik el, hogy számukra melyik megoldás a legegyszerűbb: vevőszolgálatunkon is leadhatják a meghibásodott terméket vagy személyesen elvihetik az önökhöz legközelebbi kijelölt szakszervizbe. Kérjük, hogy a terméket a tartozékaival együtt hozzák vissza a javítás érdekében pl.:

  • Tv-távirányító
  • Telefon-töltő

Mindkét esetben kérjük, hozza magával a jótállási jegyet.
Megkönnyíti számunkra az ügyintézést, ha a blokkot is magával hozza.

A vevőszolgálaton leadott javítatásra váró terméket:

  • 3 munkanapon belül eljutatjuk a kijelölt szakszervizbe
  • amikor a termék visszaérkezik az áruházba, értesítjük önt.

További információ:

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet