Áruházak Facebook Youtube Üzenet
Nagy választék kalandból
Nagy választék kalandból

Auchan Garancia

Levesszük a gondot a válláról!

Műszaki termék vásárlás esetén általában 1 - 2 éves gyári garanciát adnak a gyártók, de bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárta után hibásodik meg a készüléke vagy egyszerűen a hétköznapi használat során éri baleset.


MILYEN FEDEZETET NYÚJT AZ AUCHAN GARANCIA?

Gyári garancia: A gyártó által vállalt garanciális időtartam. Auchan kiterjesztett garancia: A gyári garancia lejárta után életbe lépő termékgarancia szolgáltatás, amely kitűnő kiegészítést nyújt a fogyasztóvédelem és a gyári garancia által nyújtott biztonsághoz. Auchan kiterjesztett garancia baleseti meghibásodás és lopás esetén: Olyan csomagszolgáltatás, amely már a termék megvásárlását követő nap életbe lép és olyan váratlanul bekövetkező eseményekre is biztonságot nyújt, mint a baleseti meghibásodás és lopás, amelyekre a gyári garancia által biztosított reklamációs jog esetleg nem vonatkozik.

HOGYAN IGÉNYELHETŐ?

SZEMÉLYESEN: 

Látogasson el bármelyik Auchan Pénzügyi Sarokba és kérje munkatársaink segítségét a biztosítási díj kiszámításában!

 

HOGYAN FIZETHETI?

A biztosítási díj készpénzben vagy bankkártyával, egy összegben, a termék vásárlásának napján fizetendő, illetve lehetőség van a biztosítás díját a termékre igényelt hitel összegébe bevonni.

Auchan Bevásárlókártyával történő fizetés esetén 10% kedvezménnyel vásárolhatja meg az Auchan Garancia szolgáltatást.

 

MILYEN TERMÉKEKRE IGÉNYELHETŐ?

A kiterjesztett garancia minden olyan tartós fogyasztási cikkre, amely bármely magyarországi Auchan áruházban újonnan, magáncélra került megvásárlásra és amelynek értéke bruttó 20.000- 750.000 Ft. A termékek pontos listáját és a biztosítási fedezeteket az „Auchan Garancia Biztosítási Feltételei” tartalmazza, valamint megtalálja az alábbi linkre kattintva.

További információért kattintson az alábbi linkre!

 

MI A TEENDŐ, HA MEGHIBÁSODIK A TERMÉK?

 Amennyiben a gyári garancia még érvényes a termékre, úgy keresse fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt. Ha a gyári garancia már nem érvényes:

  • A meghibásodást követő 2 munkanapon belül, kérjük, jelentse be a kárt a +36 1 501 2387 információs vonalon hétköznap 9.00 – 17.00 között. A kár bejelentéséhez szüksége lesz a fedezeti azonosítóra, illetve lopás vagy rablás esetén a bűncselekményt igazoló rendőrségi feljelentés másolatára, amelynek tartalmaznia kell részletesen az eltulajdonított vagyontárgyat és az eltulajdonítás körülményeit.
  • Műszaki hiba vagy baleseti meghibásodás esetén ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog Önnek feltenni.
  • A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy Önnek alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.
  • Amennyiben a termék súlya 10 kg felett van, úgy a terméket igyekszünk az Ön otthonában megjavítani. Amennyiben 10 kg alatti, kérjük, szállítsa be a terméket a megadott javítószervizbe.
  • Bizonyos esetekben – a meghibásodás mértékéből és jellegéből adódóan – a javítás helyett csereterméket ajánlunk fel. Ebben az esetben egy cserére jogosító igazolást fog kapni, mellyel Önnek a vásárlás helyszínén fel kell keresnie az Auchan Pénzügyi Sarkot, ahol átveheti a csereterméket.

Figyelem! A kizárások és mentesülések teljes körű megismeréséhez kérjük, olvassa el a biztosítás feltételeit! A biztosítás részletes feltételei letölthetők, vagy az Auchan Pénzügyi Sarokban érhetőek el. A szolgáltatás a CARDIF Biztosító Zrt. nyújtja.